Zwapgrid gör det möjligt att automatisera mer
Zwapgrid gör det möjligt att koppla upp företags viktigaste system med varandra på ett enhetligt sätt, för att enkelt dela data mellan systemen och automatisera manuellt arbete.
Sendify använder Zwapgrids teknik för att erbjuda sina kunder att koppla upp en rad bokförings och ehandelsplattformar mot Sendify för att sedan enkelt dela data och automatisera manuella processer som annars kräver mycket tid. När allt går per automatik, så minskar även risken för manuella misstag som kan bli mycket kostsamma.
Om samarbetetet med Zwapgrid
Vi vill effektivisera bokningarna och automatisera så mycket som möjligt av våra kunders logistik. Med hjälp av Zwapgrid kan vi lägga till ytterligare värde i vår leverans. Vi växer på flera marknader och behöver kunna hjälpa fler och effektivisera så mycket som möjligt.
Genom vårt samarbete med Zwapgrid kan vi spara ännu mera tid och pengar åt våra kunder genom att utveckla ännu fler integrationer med många av de för våra kunder viktigaste ehandelsplattformarna och ekonomisystemen.
Både vi och våra kunder tjänar på att vi kan automatisera logistiken. Vi bygger bort ett skäl till att de ska sätta upp en egen större avdelning för att sköta logistiken och de kan hantera sin frakt både tid- och kostnadsmässigt trots att volymerna ökar.
– Max Schagerström, Produktägare, Sendify
Våra kunder sparar tid eftersom de slipper göra samma jobb flera gånger i olika system när de bokar sin frakt
Chansen för misstag som kan leda till extra kostnader blir mindre. Det är bra att veta att transportföretag ofta tar ut extra avgifter för fel i bokningar, med automatiska system blir dessa fel färre.
Med Sendify kan ditt företag växa och hantera mer utan att behöva anställa, kort och gott innebär ett samarbete med Sendify att du har en egen digital logistikavdelning
Redo för enklare logistik?
Upplev smidig fraktbokning med Sendifys integrationer, vi erbjuder kopplingar till ledande affärssystem såsom Pyramid, Visma, Fornox, m.fl.